søndag den 8. juli 2012

Lidt loppemarked fund

Det er først rigtig sommer, når der alle steder dukker diverse loppemarkeder op på ens tur rundt i lokalområdet.
Jeg elsker, at tage på loppemarkeder og finder som ofte også et eller andet jeg bare ikke kan leve uden ;)


Dette var, hvad jeg måtte eje da jeg igår kom forbi Karrebæksminde, hvor der var loppemarked.
Jeg er hel vild med en okkerfarvede kat, der egentlig er en salt- bøsse, men jeg synes den er så fin som pynt.

Tallerkenrækken trænger til, at blive malet på ny, men det gør ingenting for havde selv i tankerne, at jeg ville finde en der kunne sættes et personligt præg på, og det er der mulighed for på denne. Alt i alt er jeg godt tilfreds med min loppetur.

Nyder sommeren og det gode vejr....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...