torsdag den 11. juli 2013

Status på hæklet #evighedstæppe

Der er laaaaang vej endnu, men jeg synes selv, at jeg er kommet langt ;)
Jeg har måtte holde en længere pause, hvor jeg ikke kunne hækle. Det gjorde simpelthen så ondt i mine håndled.

Jeg synes det går bedre med hænderne, så nu må jeg lidt i gang igen :)

Her er lidt billeder af processen... jeg har sat et mål om, at det skal være færdig til efteråret, da jeg vil i gang med et nyt evighedsprojekt :)





Jeg glæder mig til, at se det færdige resultat...

Garnet er Kauni fra Yarnfreak.


2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud - er vild med farverne :) God fornøjelse med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :) Jeg har været meget i tvivl ang. farverne, men tror det er fordi der er så mange muligheder, at det gør det svært at vælge :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...