søndag den 10. februar 2013

Den færdige uro :)

Her i onsdags fik jeg af vide, hvilket køn min venindes kommende barn bliver og det gjorde det en hel del nemmere, at færdiggøre uroen. 

Jeg har købt stangen til uroen hos LirumlarumLeg og synes den er ret fin.
Jeg har tilføjet lidt plastperler fra Søstrene Grenes.


Jeg havde oprindelig den tanke, at der skulle hækles 5 forskellige dyr, men synes ikke rigtig, at jeg kunne blive enig med mig selv om, hvilket dyr der passede til de andre. Jeg fandt derfor en anden løsning... Det blev til den syet stjerne, der hænger i midten af uroen. Stoffet er Tilda-stof.


Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet og jeg glæder mig til, at skulle give den til min veninde. Jeg håber, at hun bliver glad for den.


 
Den er ikke hel nem, at tage billeder af, så jeg håber i kan få et indtryk af, hvordan den ser ud....


Dyrene er fra Maja Hansens bøger om hæklet dyr...



6 kommentarer:

  1. Meget fint resultat. Jeg kan rigtig godt lide at der er lidt samling på farverne med plastperlerne, båndet og stroppen på stjernen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Jeg er også ret glad for resultatet og ejer manden blev også rigtig glad. Så er det al monteringsarbejdet værd ;)
      Med hensyn til farvesammensætningen synes jeg det er mest behageligt for øjne, når det passer lidt sammen og især på et børneværelse, hvor der ofte er rigtig mange farver i form af diverse legetøjs-ting :)

      Slet
  2. Ditte Svenningsen4. juni 2013 kl. 22.16

    Laver du på bestilling? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte

      Jeg laver ikke ting på bestilling. Jeg ved med mig selv, at jeg ville have svært ved, at pris-sætte tingene så det ville være fair overfor køberen og mig selv :)

      Slet
  3. Hvilken slags tråd har du brugt til at fastsætte dyrerne??
    Den er virkelig flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa, Jeg har brugt en form for elastik-snor, som man også kan bruge til at lave smykker med. Jeg har købt det i Søstrene Grenes for længe siden...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...