onsdag den 16. januar 2013

Lidt bryllups-tanker


Selvom der er lang tid til vores bryllup skal stå -forhåbentlig sommeren 2014, måske først 2015- Kan man jo godt går i gang med planlægningen af dagen ;)

I den forbindelse er Pinterest en fantastisk opfindelse, og jeg kan bruge timer derinde. Jeg har fundet lidt billeder af diverse brudebuketter og ja det er manden der skal finde den, men man kan vel give ham et lille hint? 

Jeg kunne godt tænke mig, at det var denne form for blomster-sammensætninger der skulle bruges til bordene. Jeg synes de giver mig en følelse af sommerstemning, have-hygge og romantik.... lige mig ;D

Jeg fandt ret hurtig ud af, at farvetemaet i vores bryllup bliver i pastellerne, det viser sig meget gennem alle mine pin på Pinterest ;) og på det punkt har jeg frie hænder, ifølge kæresten/min kommende mand.


sweet bouquetlight pink wedding bouquet
    

one of our favorite peach wedding bouquetsmason jars   

flora                 peach wedding bouquets are super soft and dreamy


Jeg er vild med de blålige flasker som nogle af blomsterne står i. Den idé skal helt sikkert bruges. Jeg synes det er en meget god kontrast til blomsterne og det giver også et ret afslappet look, som er lige mig...





4 kommentarer:

  1. Hvor bliver det spændende! Men der er godt nok laaaaaang tid til:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er laaaang tid til, men vi vil heller have det fuldstændigt som vi drømmer om og så vente lidt længere. Men det positive er, at vi har lang tid til, at gå og forberede små elementer til den store dag ;)

      Slet
  2. Det lyder spændende med dine/jeres bryllupsplaner, og det er nogle smukke farver du har fundet i buketterne :)
    Jeg skal giftes i sensommeren dette år, så du er velkommen til at læse med på min blog, hvor der løbende kommer bryllupsindlæg :)
    God weekend!

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;) Og tillykke med jeres kommende bryllup, jeg må da lige ind og lurer lidt. Det kan jo være man får nogen gode ideér :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...