mandag den 27. august 2012

Mini viskestykke/håndklæde til lege køkkenet

 
Jeg synes der manglende noget til mine små mini grydelapper. Jeg har derfor valgt, at lave et lille viskestykke/håndklæde der passer i farverne. Det er selvfølgelig meningen, at det sammen med grydelapperne skal have deres plads i et lille lege køkken.

Jeg har brugt denne opskrift som udgangspunkt, men i stedet for at slå 27 lm op, slog jeg 54 lm op. Der udover har jeg lavet lidt få små- ændringer, men ellers er opskriften den samme.

Min udgave af et lille viskestykke/håndklæde, lavet med en nål 2,5 i bomuldsgarn fra Søstrene Grenes.



Mini-viskestykket har en størrelse på 15x11

 
 
Jeg synes selv, at det blev et ret hyggeligt lille køkkensæt til et lille lege-køkken. Jeg fik helt lyst til, at lave et i voksen størrelse. Men det må blive en anden gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...