torsdag den 9. august 2012

Endnu et patchwork/pude indlæg

En date er kommet i hus........... med min mors symaskine :D

Det betyder, at jeg måske kan blive færdig med mit første rigtige patchwork projekt. Men det betyder også, at der vist skal finde tid til at få tegnet og klippet de sidste to farver, så jeg kun skal sy det sammen. Uhhhh hvor jeg glæder mig.
Jeg er MEGET spændt på resultatet, da jeg endnu ikke kan kalde mig en haj til det at sy.



Jeg har tidligere lavet indlæg om dette projektet eller forsøg? Som du kan finde her og her.


Hvis jeg bliver glad for resultatet, så ved jeg også med mig selv, at det bliver som at åbne op for en ny krea-verden. Der er jo uendelig mange muligheder for fremtidige spændende sy-projektet. Men det kræver jo nok lidt, at den sy maskine bliver anskaffet.
Jeg har været ude og kigge mig lidt om efter en, men hold da op der er så mange muligheder og jeg aner ikke, hvad der er godt eller skidt.

Jeg tror jeg får brug for en livslinje, når det kommer lidt tættere på, ellers får jeg da aldrig besluttet mig for hvilken model.

Mine egne labels

Disse labels kom ind ad døren i sidste uge. Jeg glæder mig til, at skulle bruge dem på nogle af mine kreationer. De er ikke så kraftige i kvaliteten, så er spændt på, hvordan det er at arbejde med. Men fungerer det ikke, må jeg til næste gang have fat i en anden type.
Men det bliver lidt hyggeligt første gang, de skal bruges :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...