onsdag den 30. april 2014

En mus bliver til...

Jeg har endnu en gang været på biblioteket og låne håndarbejdsbøger. Denne gang kom jeg hjem med posen fyldt af Arne og Carlos' strikke/hækle bøger.
Der er al for lidt timer i døgnet, til alt det jeg ønsker at lave..
Jeg har gang i rigtig mange projekter for tiden, men det afholdt mig ikke fra endnu et projekt.

- Det er jo kun et lille strikke projekt ;)

Jeg har lavet utrolig mange hæklede dyr m.m. men jeg har aldrig prøvet at strikket et. Derfor skulle det da også prøves inden bøgerne igen skal afleveres. Jeg skal strikke en lille mus! Jeg har stadig et godt stykke vej endnu, da det kun er dens underkrop som er færdig. Men det er et hyggeligt projekt, så mon ikke den snart kan vises frem? :)





9 kommentarer:

  1. Åh, den bliver megafin!
    Jeg elsker også at tage på biblioteket og finde bøger! Det er en virkelig god måde til at finde ud af, om man rent faktisk vil eje en bog. :)

    SvarSlet
    Svar

    1. Carina Gülstorff30. apr. 2014 kl. 20.14
      Ja, det er herligt at have tid til at studere dem inden eventuelle køb. Jeg synes bare der er SÅ mange bøger, som jeg gerne ville have hjemme på hylden og Arne og Carlos' bøger er bestemt på listen ;)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Åh, det bliver en sød mus, som du har gang i at strikke! Arne og Carlos' mus er så søde - og så har jeg en svaghed for Hippie. Kjolen er så skøn!
    "Håndarbejde i haven" står i min reol, og jeg er så glad for mit eksemplar. Pt. har jeg gang i primulatæppet - mit evighedsprojekt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også et virkeligt flot tæppe, det glæder jeg mig til at se færdigt :)

      Slet
  4. Arne og Carlos' dyr og dukker er så fine. Jeg har endnu ikke haft modet til at kaste mig ud i dem - jeg synes, det ligner for meget pillearbejde med de meget tynde ben og arme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg troede faktisk heller ikke det var noget for mig - jeg er nemlig ikke altid så gode venner med strømpepindene, men det var et overraskende hyggeligt projekt og bestemt ikke det sidste :)

      Slet
    2. Det kunne være, jeg bare skulle kaste mig ud i det :-)

      Slet
    3. Det synes jeg da bestemt du skal :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...