onsdag den 22. maj 2013

Instagram og mig?

Jeg har for længe siden sagt til mig selv, at det der instagram- halløj ikke var noget for mig... Men nogen gange har man lov til, at ændre mening undervejs ;)

 
Jeg er i hvertfald hoppet med på dillen. Jeg har endnu ikke helt fundet min stil samt det overordnede formål. Men behøver der altid være en dybere mening?
Overordnet formål er der ikke pt. og måske kommer det aldrig, hvem ved? Men der vil være små hverdagsglimt fra Carinas liv og færden.

Dengang jeg startede bloggen, vidste jeg heller ikke helt præcist, hvor jeg ville hen, og det er da gået okay.

Kig med, hvis det er noget for Jer :)

Find mig her: @DenLillaElefant

 

2 kommentarer:

  1. Dejlig blog!!! Efter jeg fandt dig på Insta, så måtte jeg jo hellere kigge forbi og se din blog - og jeg blev da bestemt ikke skuffet ;)
    Hopper straks på som fast læser...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være mere end velkommen Ivalu, det er altid skønt med nye læsere :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...