lørdag den 25. maj 2013

Broderi hygge...

Jeg havde hos "Annas mor blogger" set, at de i Søstrene Grenes havde de skønneste stof-net.

Jeg er jo sådan et menneske, der samler kreative-projekter sammen i diverse poser -fordi jeg ofte har mange i gang på samme tid, og så overbeviser jeg mig selv om, at de ikke fylder så meget på den måde. :) Jeg måtte derfor have fingrene i et par stykker.

Da jeg kom hjem med dem, var jeg slet ikke i tvivl... De skal gøres personlige med lidt broderi. 

Jeg er derfor gået i gang med nål og broderigarn.
Jeg er stadig helt grøn indenfor den verden, og derfor glæder jeg mig også til den kommende workshop, men indtil da må jeg prøve mig lidt frem.




Jeg synes det er så hyggeligt/afslappende, at sidde og brodere. Hvordan det ender, er jeg endnu ikke hel sikker på, det må tiden vise....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...