onsdag den 20. marts 2013

Det er lidt op ad bakke for tiden...

Jeg kan for tiden slet ikke finde min kreativt.. Jeg elsker, at kigge med hos andre bloggere og det giver ofte inspiration til egne projekter. Men lige for tiden står alt lidt stille og det synes jeg er trist :(

Jeg tror desværre godt jeg ved, hvorfor denne manglende lyst... 

Kæresten og jeg har for meget kort tid siden været igennem endnu en fertilitetsbehandling, faktisk vores 4 reagensglasforsøg og det sjette behandlingsforløb i Holbæk. Man burde tænke, at man vender sig til det og, at det burde blive nemmere med tiden, men det bliver svære og svære.
Det ville jo være rart, hvis man nu kunne sige, at det var den sjette gang, det lykkes og vi skulle være forældre vores største ønske... MEN det kan jeg desværre ikke sige.

Jeg fik ved denne behandling "hcg" i form af indsprøjtninger i de 14 dage efter oplægningen for, at undgå at min krop skulle udstødte de to rigtig fine æg, men det hjalp ikke..
Vi sidder nu tilbage med tomhed i kroppen og tanken om, at det måske ikke kommer til at lykkes for os, er nu noget vi er blevet nødt til, at forholde os til. 

Det er ikke nemt, at acceptere at vores drøm om at stifte familie skal være en stor kamp fyldt med nederlag og tårer, når det burde være noget af det mest naturlige.

Status er nu, at vi har 2 æg tilbage i fryseren i Holbæk, så vi har en chance mere.... Derefter skal vi overveje, om vi kan klare flere fertilitetsbehandlinger og snuppe flere forsøg på en privatklinik, eller om vi skal søge adoption. 

Puhaa, det er svært og HÅRDT...









 

4 kommentarer:

  1. Måtte lige ind forbi din blog igen efter hæklekurset i lørdags :) Men øv sikke en trist kamp I kæmper! Det er bare ikke fair det skal være så svært for nogen altså! :( kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en hård kamp og nogen gange er det svært, at se ud over projekt baby. Men på de gode dage forsøger jeg, at fokusere på alle de positive ting i ens liv og det hjælper lidt :) Men mange tak for dit kram ;) Og tak for sidst ;)

      Slet
  2. Hej Carina. Kom ved et tilfælde forbi din blog. Tak for din ærlighed i dit indlæg. Ja, det er hårdt at være i fertilitetsbehandling (vi er selv i gang). Håber at det lykkedes for Jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fru Krak
      Jeg havde rigtig mange overvejelser om, disse tanker/følelser skulle ud i det åbne, men det er for mig blevet en god måde, at få det hele ud af systemet :)Jeg håber også for jer, at det kommer til at lykkes. Det er en umenneskelig kamp, at skulle igennem..

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...