tirsdag den 17. juni 2014

Tråd & Garn - Juni

Så blev det juni og der skulle sendes flere Tråd og Garn pakker ud.
Jeg skulle sende til Anita/ Photomusen.blogspot.dk og Katja / IG: Billersen.

Anitas pakke bestod af et hæklet net efter denne opskrift. Jeg har lavet lidt ændringer og tilføjet en hæklet blomst. En hæklet sløjfe- broches, samt lidt glansbilleder, papir, knapper og klistermærker.



Katjas pakke bestod af en hæklet pung med foer. En hæklet nålepude efter denne opskrift. Et par broderet knapper, samt lidt papir og klistermærker.


12 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Rigtig fine pakker. og har også set, at modtagerne blev rigtig glade:-) kh. Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Det er altid svært at lave pakker til folk som man kun kender gennem blog/IG ;)

      Slet
  3. Endnu en gang tak for den fine pakke, Carina! Det hele er bare så fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du kunne bruge det :)

      Slet
  4. Sikke nogle fine pakker og en vildt god ide :)

    SvarSlet
  5. Det er virkelig to fine pakker, du har kreeret!
    Jeg har hos Anita set nettet, og det kan bruges til mange ting :-)

    De broderede knapper er også ret søde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anja :) Ja nettet kan indeholde lidt af værd :)

      Slet
  6. Du er simpelthen så hurtig med den hæklenål! Igen totalt lækre pakker!

    SvarSlet
  7. Sikke nogle fine gaver. Det er bare så fint, det net. Jeg har også hentet opskriften, og glæder mig til at gå i gang med det.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...