mandag den 31. marts 2014

Hvad tager man med til blogtræf?

Jeg har aldrig før deltaget i et blogtræf, så hvad tager jeg med af kreative aktiviteter? Der er så meget jeg holder af at lave.. Ofte er det noget med garn, men jeg holder jo også meget af broderi, så hvad skal man vælge?

Det ender nok med, at jeg må pakke en god blanding af lidt af det hele, men det er vel egentlig også et meget godt billede af, hvem jeg er i denne kreative verden :)


Jeg har læste i Puk's indlæg, at man skulle vise sin blog frem på storskærm og fortælle lidt om den. Da jeg læste det fik jeg lige en klump i halsen, puha jeg er ikke god til sådan et fokus. Jeg håber, at jeg overlever det ;) 

Det bliver helt sikkert en spændende oplevelse, og jeg glæder mig helt vildt til at møde en masse mennesker, som elsker at være kreative.  

-Skulle du med?




4 kommentarer:

  1. Jeg tager noget med, hvor jeg let kan snakke. Så det bliver nok noget hæklehalløj... Men jeg tror faktisk, at der er nogle workshops planlagt? Så det er slet ikke sikkert, at vi får nået særlig meget af vores eget. :)
    Jeg glæder mig også og er megaspændt. Jeg er glad for, at du også skal med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er stadig ikke hel sikker på hvad jeg tager med, men tror også det bliver noget hæklehalløj ;)
      Det bliver super spændende, at se hvad det er for workshops de har planlagt :)

      Slet
  2. Fik jeg skrevet til dig at jeg har tilmeldt mig - og blev lige lidt bange nu hvor jeg læser at vi skal fortælle om vor egen blog - er ny i blog-world så jeg suger info til mig istedet mon ikke det går !!
    Jeg glæder mig også og ser frem til workshops.
    Ses lørdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor hyggeligt du også kommer. Det bliver spændende at se hvad dagen bringer :) Men hensyn til fremlæggelse af egen blog forsøger jeg at tage det meget stille og roligt, og kunne se at vi var mange, så tænker det måske ikke er alle der når at fortælle om sin egen ;D
      Vi ses imorgen til en dag i kreativitetens tegn ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...