tirsdag den 9. oktober 2012

Hæklet rundt tæppe med zpagetti

Jeg er hel vild med, at arbejde i zpagetti, man kan hurtig få et billede af ens færdige resultat når man bruger en stor hæklenål. Jeg har tidligere lavet en rundt tæppe med zpagetti, men efter en tid blev jeg en anelse træt af de mange farver. Jeg har derfor valgt, at lave et nyt. Farverne på dette tæppe skulle meget gerne være en smule mere rolige for øjnene. Tæppet skulle gerne få sin plads på det nye krea-værelse, men nu må vi se når jeg bliver færdig med det...


Opskriften er endnu en gang Jeanettes/Lutter idyl og kan findes her.

Garnet er købt hos Yarnfreak, jeg er vild med hendes udvalg og ville engang imellem ønske, at man havde en butik som hendes her i Næstved.
Jeg har en gang været på et kursus hos Camilla i Århus og ville også rigtig gerne deltage i hendes hækle-café, meeeen der er desværre ret langt fra Næstved til Århus.
Så det må blive ved ønsket :(
 
-Tænk, hvis nogen ville gribe idéen og lave noget lignede i Næstved-
 
Man har lov til, at drømme ;)
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...